Loading...

❤ Rádi Vám pomůžeme s objednávkou po telefonu : +420 776634912 - po-pá 9:00-16:00 ❤

×

info@lyke.cz+420 776 634 912po - pá 9:00 - 16:00

0
Loading
Tvůj košík je ještě prázdný!
DO DOPRAVY ZDARMA ZBÝVÁ UŽ JEN  

Kategorie

Kategorie

Reklamační řád pro podnikatele

I. Kdo jsme a čeho se tento reklamační řád týká

1. Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím webových stránek www.lyke.cz od společnosti JB-software s.r.o., IČO: 05421021, se sídlem Švermova 268/76, Liberec, 46010, zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem pod sp. zn. C 38119/KSUL (dále jen „my“).

2. Pokud při nákupu uvedete své IČO, použije se pro vás tenhle reklamační řád pro podnikatele (dále jen „vy“).

3. Cílem tohoto dokumentu, reklamačního řádu, je vysvětlit vám, jak můžete uplatnit svá práva z vadného plnění a jak probíhá reklamace.

4. Tento reklamační řád je součástí našich obchodních podmínek.

5. Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno.

II. Práva z vadného plnění, reklamační proces

  • Vady

1. Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že v době, kdy přebíráte zboží, odpovídáme zejména za to, že:

  1. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme;

  2. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;

  3. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

  4. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

  • Uplatnění práva z vadného plnění

1. Reklamaci, prosíme, uplatněte na e-mail: info@lyke.cz nebo dopisem na adresu: Švermova 268/76, Liberec, 46010

2. Přípis k vámi uplatňované reklamaci musí obsahovat následující náležitosti:

  1. vaše kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace;

  2. prokázání nákupu zboží (nejlépe přiložením dokladu o koupi).

3. Zboží, které podle vašeho názoru obsahuje vadu, zašlete spolu s reklamačním formulářem na výše uvedenou adresu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní. Pokud se jedná o použité látkové výrobky, zboží musí být vyprané. V opačném případě nejsme povinni se reklamací zabývat a zboží vám zašleme zpět na vaše náklady.

  • Vady zboží

4. Pokud má zboží vady, můžete uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  1. odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;

  2. bezplatné odstranění vady opravou;

  3. přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo

  4. vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

5. Pokud považujete vadu zboží za podstatné porušení smlouvy, jste povinni nám to doložit.

6. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), máte nárok:

  1. na odstranění vady;

  2. přiměřenou slevu z kupní ceny.

7. Nepodstatným porušením smlouvy je např. chybějící knoflík a podstatným porušením smlouvy výrazně odlišné barvy zboží.

8. Vezměte na vědomí, že dokud neuplatníte právo na slevu z kupní ceny anebo neodstoupíte od smlouvy v případě nepodstatného porušení smlouvy, můžeme vám dodat to, co chybí, nebo odstranit vadu.